O JIŘÍKOVI A STARÉ PLYNÁRNĚ ANEB PRODEJ JAKO Z POHÁDKY

Jak si většina z vás už nejspíš všimla, neuvěřitelné se opět stalo skutečností. Prodal jsem hřenský unikát – restauraci a penzion Stará Plynárna. A jestli vás zajímá, jak prodej téhle pohádkové nemovitosti probíhal a jak jsem se k němu vůbec dostal, tak čtěte dál.

BYLO, NEBYLO...

V polovině ledna, konkrétně 19. 1. 2021, mi ve schránce přistál e-mail od dnes již bývalého majitele Staré Plynárny, Jana Pecky. Stálo v něm, že by chtěl odejít do předčasného důchodu a já bych měl být ten, kdo mu s tím pomůže. A taková nabídka se prostě neodmítá, takže jsem si sbalil svých pět švestek a rovnou vyrazil do Hřenska.

Dorazil jsem na schůzku a nestačil se divit. Majitel se mnou jednal jako s filmovou hvězdou. Chyběl tomu už jenom červenej koberec. Jak jsem se dozvěděl, sám se věnuje nemovitostem a investicím do nich už přes 10 let a má tak ve svém okolí spoustu realitních makléřů. Ale (a teď cituju) jsou to už takoví staří dinosauři, kteří by tenhle dům těžko prodali. Na mě už delší dobu narážel na sociálních sítích a moje videa se mu líbila. Hlavně teda ocenil to, že moje prezentace má “koule až na zem”. No a já jsem zase nemohl odolat pokušení zkusit posunout laťku o kus výš a dokázat, že prodám fakt cokoli. Byla to prostě láska na první pohled a tak jsme si rovnou plácli.

cool

Se svým týmem jsem se pak vydal na obhlídku Hřenska a Staré Plynárny, abychom vymysleli scénář k natáčení videoprohlídky. Zasněžená plynárna byla naprosto kouzelná, a tak jsme se domluvili s majitelem, že začneme hnedka druhý den. A jak už je naším zvykem, pustili jsme se s nadšením do další hurá akce, která trvala tři měsíce.

Na začátku byli v týhle republice jen dva lidi, co věřili, že se Stará Plynárna prodá. A právě tyhle dva lidi seděli 19. 1. 2021 spolu u stolu a domlouvali se na strhující spolupráci.

laughing


SEDÍM VYSOKO, VIDÍM DALEKO

Na prodej Staré Plynárny jsem se díval podobně, jako na prodej žďárské megavily. Věděl jsem, že když odvedu parádní práci, tak mi tahle nemovitost nepřinese jenom pěknou provizi, ale taky veliký zviditelnění. A asi vám nemusím říkat, jak je v realitním byznysu důležitý být vidět.

Jestli mě sledujete, tak víte, že na své prezentaci hodně makám. No a díky tomu mě dneska prodávající oslovují sami. Znají moji práci, chtějí prodávat se mnou a netlačí na provizi. A protože i v tomhle případě všechno dopadlo, jak mělo, a plynárnu jsem prodal, moje jméno je ve světě realit zase vidět o něco víc. Ale tohle je pořád jen začátek!

OSLÍČKU, OTŘES SE

Tenhle příběh není jenom o tom, jak je všechno růžový a zalitý sluncem. Prodej Staré Plynárny byl samozřejmě spojený taky s velikými náklady a investicemi, o kterých vám teď povím.

V první řadě bylo potřeba udělat profesionální video a fotky, 3D půdorys, připravit interiér i exteriér – to už je takovej můj standard, nic novýho. Abych oslovil i zahraniční zájemce, nechal jsem přeložit stránky s inzerátem do 4 jazyků. Ale pokud si vzpomenete na článek o prodeji megabaráku na Vysočině, zjistíte, že to už tady taky bylo. Co tady ale ještě nikdy nebylo a myslím, že to u nás v ČR ještě žádnej realitní makléř neudělal, je dabing kompletní videoprohlídky rodilýma mluvčíma do 4 jazyků. Taková třešnička na dortu, že jo.  Ale ne zrovna levná.

Takže máme natočeno, máme nafoceno, máme nadabováno. Teď už jenom zařídit, aby o prodeji Staré Plynárny věděl v Čechách i v zahraničí úplně každý. To se dá samozřejmě taky zařídit. Bohužel ale nijak jinak než pumpováním peněz do cílených internetových kampaní. A v tomhle případě se pumpovalo fakt hodně. Dokonce tak, že si kampaně všimli i v redakci Forbesu. No a odsud to nabralo ten správný směr. Po vydání článku ve Forbesu napsali o prodeji Staré Plynárny i v Blesku. A pak se na mě obrátili z České televize, že by o plynárně rádi udělali reportáž.


Není nic lepšího než reklama zadarmo v nejprestižnějším byznysovým časopise. A místo v hlavním vysílacím čase Událostí ČT1. No, ale fakt si myslíte, že to byla reklama „zadarmo“? Jasně, Forbesu, Blesku ani ČT jsem za reklamu nezaplatil ani korunu. Ale to, že se Forbes, Blesk a ČT dozvěděly o prodeji Staré Plynárny, mě stálo přes čtvrt milionu na předchozích reklamách…

TAK SE POJĎME PODÍVAT NA NĚJAKÝ ČÍSLA.

KOLIK TO STÁLO?

  • video, fotky, 3D půdorys, propagační materiály: 40 000 Kč
  • překlad, dabing, web, příprava textů: 80 000 Kč
  • reklama na sociálních sítích: 252 000 Kč
  • právní servis a související materiály: 10 000 Kč
  • můj čas: nevyčíslitelná hodnota

Dohromady to dělá krásných 382 000 Kč. Druhýho kaskadéra, co by do tohohle šel na plný pecky, byste v Čechách těžko hledali.

KDO TO VŠECHNO VIDĚL?

  • návštěvnost webu Staré Plynárny: 52 863 lidí
  • inzertní weby: 12 587 lidí
  • Facebook propagace: 3 619 040 zobrazení reklamy, 3 871 like, 584 sdílení, 434 komentářů
  • YouTube video : 9 100 shlédnutí videa, 63 like
  • Forbes – nejčtenější článek internetového Forbesu týdne, který vidělo přes 100 tis. čtenářů (zdroj Forbes)

ZAZVONIL ZVONEC A PRODEJE BYL KONEC

S panem Peckou jsme byli domluvení, že pokud Starou Plynárnu neprodám, uhradí mi polovinu veškerých nákladů spojených s přípravou a prodejem nemovitosti. Na oplátku by dostal všechny podklady – video, fotky, 3D půdorysy a webovou stránku včetně překladů. Tomu říkám důvěra v moje služby.

Kdyby plynárnu prodával kdokoli jiný, tak se o prodeji dost možná ani nedozvíte. Žádnej Forbes, žádnej Blesk, žádná ČT. Ale jak dobře víte, jsem bombarďák, co se jen tak před něčím nezastaví. A pan Pecka to poznal. Vybral si zkrátka realitní služby pro náročné a díky tomu se i v dnešní době, která restauracím a penzionům nepřeje, dočkal šťastného konce. Stará Plynárna se prodala za bez 10 tisíc 30 milionů.

A úplně stejně šťastný konec může mít i prodej vaší nemovitosti. Takže pokud vás můj styl prodeje oslovil, stačí jen napsat a podrobnosti probereme osobně.

Sledujte mě na Facebooku, Instagramu a YouTube.

Na video o prodeji Staré Plynárny, Jak jsem se dotáhl až do Forbesu a Kolik řečí znáš... se můžete podívat tady.

Máte rádi sušenky? My ano! Tyhle malé soubory slouží k tomu, aby byla návštěva našeho webu příjemným zážitkem, vše fungovalo jak má a my jsme ho mohli dále zlepšovat. Tak co, dáte si s námi?