Forbes: Realitní bizár nebo promyšlený marketing?

Objevit se ve Forbesu je tajným snem každého, kdo se pohybuje ve světě byznysu. A kdo tvrdí, že se ho to netýká, ten pěkně kecá. 

Způsobů, jak se dostat na stránky nejčtenějšího byznysovýho časáku na světě, je hned několik. Pokud vám ještě nebylo třicet a jste génius, filantrop nebo jedinečnej talent na cokoli, co dneska frčí, máte dobrou šanci, že vás zařadí mezi 30 pod 30. A jestli už vám tenhle vlak stejně jako mně ujel, pořád je tady žebříček 100 nejbohatších Čechů. No, ale mezi těma zatím taky nejsem. 

Takže pokud jste na tom stejně jako já, musíte rozbít dětem prasátko a těch pár stránek si jednoduše zaplatit. No a v tomhle videu se mimo jiné dozvíte, že to za to slzavý údolí vůbec nestálo.

Naše články, které vyšly ve Forbes, najdete tady: 

https://forbes.cz/advoice/post/realitni-bizar-nebo-promysleny-marketing-hlavne-kdyz-to-prodam-usmiva-se-makler-hanousek/

https://forbes.cz/advoice/post/jedinecne-luxusni-a-na-prodej-tri-unikatni-ceske-nemovitosti-hledaji-noveho-majitele/

https://www.hanousekapartneri.cz/blog/jak-jsem-to-dotahl-az-do-forbesu

Máte rádi sušenky? My ano! Tyhle malé soubory slouží k tomu, aby byla návštěva našeho webu příjemným zážitkem, vše fungovalo jak má a my jsme ho mohli dále zlepšovat. Tak co, dáte si s námi?